Tuesday, August 10, 2010

Första dagen i resten av mitt liv

Japp, idag small det. Jag började High School. Det var väldigt pirrigt men samtidigt spännande.

Det började inte alls som jag hadde tänkt mig. Jag hadde vaknat extra tidigt för att platta håret och sminka mig. När jag väl satt i bilen som skulle ta mig till skolan, saknades resten av familjen. Är inte det typiskt??
Självklart blev jag försenad och eftersom att High School är i en annan byggnad så kan jag inte säga att jag hittade precis.

Men, men dagen gick bätter än jag trodde och att det går äldre super snygga killar vilket gör att jag älskar det. Man ser dom överallt, vid luch, rasterna, korridorerna och till och med biblioteket!!

I Love It!!
Just nu sitter jag och smuttar lite på en brownie som jag bakade igår till Singapores ära eftersom att dem firade deras National Dag.
Puss o Kram

No comments:

Post a Comment