Monday, August 2, 2010

Vad vill jag ha?

Japp, snart är det min födelsedag, eller det är mer än en månad kvar men jag har börjat tänka på min önskelista..

1. Jag vill ha en ny kamera fast det ska va en lite. Min kompis har en jätte lite typ som en digital kamera, fast att den har en lince. Så det blir lika fina bilder som med en system kamera. Eftresom att den är så liten så är den super lätt att bära runt istället för en system kamera.

2. Jag har väldigt många fördomar om denna pryl men jag känner att jag måste ha den jalla fall. En Iphone.. Jo jag vet men den kan jag använda och är mycket smartare typ som en lite dator vart jag än går.

3. Pengar. Vem behöver inte det?? :P Haha, för att överleva i Singapore behövar jag pengar. Allt kostar..

Ja, detta är så långt som jag har kommit. Haha, önskar faktiskt mig inte så mycket mer.



Japp, här min tänkar pose.. :P

No comments:

Post a Comment