Friday, September 10, 2010

Used but un-oppened

Jadu, mycket kan hända på 5 dagar.. Flytten går bra och allt rullar på men vart ska jag få plats med alla mina saker?? Det är den stora frågan jag har frågat mig själv varje morgon jag har behövt vakna upp i ett mini-rum fyllt med oöppnade kartonger.
Men jag älskar det!! Det är så super skönt att kunna sova 45 minuter längre, gå till skolan på 3 minuter och inte ha en skolbuss att passa så jag har tid att stanna efter skolan och göra lite vad jag vill!! Love it.

När mitt rum och resten av lägenheten börjar komma på plats, då tänker jag ta lite bilder ;D
Godnatt för oss i Sinagpore, godmorgon för er i Sverige! <3

Well a lot can happen in 5 days.. The moving went well but the big question is "where the hell am I suppose to fit all my stuff??" I have to wake up every morning with a small room filled with un-opened boxes!! Dude, what am I suppose to do??
But I love it!! It's super sweet sleeping 45 minutes longer every morning, 3 minutes walk to school and not having a schoolbus to catch in the afternoon so that I can stay and do what I want. Love it.

When my room and the rest of the apartment is starting to get ready and put into place, I may show some pictures ;D
Godnight for us in Sinagppore and Godmorning for you in Sweden! <3

No comments:

Post a Comment