Monday, September 13, 2010

Pluggar Science..

Jag försöker plugga science men det går inte så bra, varför måste det ligga framme en seventeen magazine?? Klart att jag häldre läser den än något om Energy Enquiry. Dom här senaste dagarna har jag mest packat up och fått klart mitt rum samtidigt som jag har kollat på A Walk To Remember. Jag älskar den!!! Hur har ni det i Sverige då??
Puss o kram <3

I'm trying to focus and stay on task for my One World Assessment coming up but it's not that easy if you have a Seventeen Magazine laying next to you.. Of cource I'd rather read that than about Global Warming :'( These last couple of days, I have mostly finished packing up my room and also done some homework plus watching " A Walk To Remember". I love that movie!! Hows Sweden??
xoxo <3

No comments:

Post a Comment