Monday, May 17, 2010

Hate Exams!!



Ok så denna veckan kommer att vara hemsk!! Vi har exams i all ämnen!! Jag hatar det men när denna veckn är slut kommer det att bli jätte kul!! Eftersom att jag ska gå ut Middle School så ska vi ha 'graduation'. Vi kommer up på scenen, får våra sertificat och sånt. Idag hade vi Humanities vilket är en blandning av Historia och Geografi. Den var ganska svår men jag klarar det nog... (hoppas jag)
Imorgon har Engelska fast den behöver man inte plugga för så jag tränar inför min Franska som är på onsdag. Eftersom att det är typ super duper tråkigt så belönar jag mig själv med en stor chocklad kanin som jag fick i påskas. (den smakar fortfarande gott!!) Haha.
P.S. har på mig den super mysiga Kämping tröjan jag fick av Linnea i somras och jag älskar den!! <3

No comments:

Post a Comment