Monday, May 24, 2010

Sogurt





Så fort jag kom hem från skolan bytade jag om från min super tråkiga skoluniform. Jag var jätte sugen på glass så jag tog med familjen ner till ett glass ställe lite längra ner på gatan fast det är inte glass utan yougur glass!! Super gott och jag älskar det. Mamma håller på att kolla på lägenheter efterom att vi vill flytta närmare in till stan. Att åka in till stan och skolan tar runt 15 minuter fast det vi kollar på är gångavstånd till dit. Är ganska sugen på att flytta faktiskt. Känner att det är dags.
Förlåt att jag inte skrev mer igår för att jag hoppade in i dusche och sen var det mat. Mamma hadde tagit med mat från burger schak och det var gott. Sen låg jag och mamma och kollade på 90210 season 2 hela kvällen tills klockan var 12 och då gick jag och la mig. Ni har inte missat så mycket. Eller jo pappa åkte till Fillipinerna i går och kommer hem ikväll. Hur orkar han??
Ses senare <3
P.S. Sogurt är coolt!! Det är self service så man kan välja vilken kopp man vill ha sedan finns det sånna glass maskiner överalt så man väljer vad man vill ha. Sedan finns det en bar med bara tillbehör med allt från frukt och strössel till marscmellows. När man är färdig sättre man koppen på vågen och då väger den hur mycket det kostar.. Love it!!!

No comments:

Post a Comment