Thursday, May 20, 2010

Science :(




Idag har vi vår science exam vilken är den svåraste av alla!! Jag håller typ på att skaka.. Men jag tror att det kommer att gå bra även om jag inte vill jinx myself. Vaknade up idag och var supertrött. Det är något fel med mig. När jag går och lägger mig i tid är jag alltid tröttare på morgonen än om jag går och lägger mig för sent. Det är superkonstigt. Men jag är konstig så vad mer kan man vänta sig av mig?? Efter skolan idag har jag svenska skolan. Yukk!! Jag är inte specielt sugen på det fast det blir nog bra eftersom att imorgon på lördag morgonen är det avslutning och så bjuds det på massa gott så det är inte så farligt. Svenska skolan är mellan 4-5:45 så vi är där i nästan två timmar!!! Men, men.. pratar mer med er ikväll.
P.S. Jag saknar mandelmassa!! Älskar att bara sleva i det. Super mega gott!!!!

No comments:

Post a Comment