Wednesday, May 19, 2010

Matte :(


Jag har matte exam imorgon vilket suger!! Hatar matte men det är altid den jag gör dåligst på. Matte är inte min grej så att säga..
Mamma är och kollar på bio så vi har myskväll med pappa och ska kolla på film snart. Först måst jag plugga lite... XD
Håller på och drömer om Sverige och alla saker jag ska köpa, äta och göra!! När jag har mer tid svriver jag ner mina top 10. Hoppas att ni har det bra hemma i Sverige. Har hört att det är gansk fint väder eller är det någon annan stans i Sverige?? Älskar er!!!
Om 17 dagar sitter jag på planet hem!! Längtar!!

3 comments:

  1. fan vad ball att du snart kommer hem :)

    ReplyDelete
  2. det är skit varmt, det var typ 23 grader idag! :) <3

    jag saknar dig, kom hem. <3
    & haha jag ska göra omprov imorn.... i MATTE!
    jag förstår mig inte på det, hahah

    ReplyDelete
  3. Kul att ni läser min blogg åtminstone och jag älskar er super duper trupel mycket!!

    ReplyDelete