Monday, May 24, 2010

Hmm.. vad behöver man veta igentligen??


Om någon kommer up till dig på gatan och ställer en randome question och du har chansen att vinna 1 million. Är det inte min plikt att informera er och förbereda. Då och då kommer jag att ha min visste du att... och självklart kommer ni att bli lika smarta som mig i slutet.
1. Shrek, film figuren, har fått sin egen stjärna i Hollywood på The Walk Of Fame!! And I still dont have one!! I should sue the people deciding who gets one and who doesnt!!
Eftersom att jag är snäll får ni en extra.
2. Det mest vanliga namnet i hela världen är Mohammed!!
Haha, did not see that coming did you!! :)

2 comments:

  1. haha det om shrek visste jag faktiskt... :) ♥
    men haha mohammed, det kan man nästan fatta..

    ReplyDelete
  2. Jag vet fast det är ganska onstigt jalla fall

    ReplyDelete