Sunday, May 23, 2010

Sover


Fan vad jag är trött!! Att springa runt på Universal Studios i 32 graders stekande sol är inte att leka med. Är super trött och har fått en fin solbränna på benen. Hihi, me like. Jag ska hoppa in i duschen nu och svalka av mig i iskallt vatten. Det behövs värkligen men det var jätte super kul där. Jag älskade alla bergochdalbaner som dom hadde. Min personliga favorit var faktiskt när Steven Spielberg vissade hur man använde speciall effecter på film. Det var super kul!!!! Först fick man gå in och stå på en platå. Du var omringad av vatten och dom hadde byggt up ett båt hus runt omkring dig. Genom fönstret kunde man se en orkan slå till i New York och i denna lokal började det att brinna, saker ramlade ner och expolosioner!! Det var super fett!!! Har aldrig sett något liknande och det var så verkligt.
Aja älskade det jalla fall. Nu hoppar jag in i duschen.

No comments:

Post a Comment