Saturday, May 22, 2010

Ok, sorry

Jag vet att jag inte har lagt i något sen i torsdags och det är jag super ledsen för!! Så våra exams är äntligen över!! Yihoh!! Science gick bra fast att det var ganska svår. När våra exams väl var färdiga gick jag ut med tre kompisar efter skolan. För att fira. Vi hade super kul även om jag knapt hade några pengar att spendera eftersom att jag håller på att spara inför Sverige..
När jag väl kom hem var klockan 10 och då ringde en annan kompis och undrade om jag kunde sova över. Klockan 12 kom hon och hämtade mig eftersom att hennes familj hadde varit och sett Iron man 2. När vi kom till henne kollade vi på film och gick och la oss vid 2.
Klockan 8 nästa morgon (lördag(idag)) behövde vi vakna tidigt för att Svenska skolan hadde avslutning klockan 10 och jag skulle vara med och sjunga. Hon ville följa med och titta.
Efter att avslutningen var färdig begav vi oss ut på Orchard och shoppade. På avslutningen hadde jag vunnit en skrivar tävling så jag fick hundra dollar. Dom spenderade jag idag med frid och fröjd. Så nu är klockan halv sju och jag kom precis in genom dörren och håller på att somna!! Jag är super trött!! Jag visar vad jag har köpt senare.
Love you!!
Sorry men att ladda up bilder går inte det är sönder!! Jag försöker senare.

No comments:

Post a Comment